Електро-Захід Електро Захід Українська Русский Polska

Новини

E-mail Print PDF
There are no translations available.

Буріння водяних свердловин

Артезіанські свердловини на сьогодні найпопулярніші джерела води для автономного водопостачання. При виборі місця для буріння водяних свердловин важливо враховувати, що водоносний горизонт може бути присутнім не скрізь, в силу деяких гідрогеологічних особливостей.

При облаштуванні будинку основна частина труднощів пов’язана із прокладанням водопроводу. Якщо провести централізовану магістраль неможливо чи надто дорого, ставка робиться на автономне водопостачання заміського будинку зі свердловини.

Свердловинне водопостачання дає можливість задовольнити побутові та господарські потреби як цілого котеджного селища, так і окремо взятого будинку.

Для забезпечення водопостачання об’єкту (приватний будинок, дача, садове товариство) «під ключ» увесь проект можна поділити на кілька етапів:

- бурові роботи - власне сам процес буріння свердловини;

- облаштувальні роботи по закінченню буріння - встановлення насосного обладнання, облаштування шахти свердловини, під’єднання трубопроводу до будинку.

1 етап - буріння свердловини на воду здійснюється із застосуванням спеціальних установок силами залучених виконавців. Попередньо проводиться обстеження району, оцінюється стан водоносного пласта. Глибина буріння залежить від призначення свердловин та залягання водоносного шару.

2 етап комплексу робіт - обсаджування свердловин та, при необхідності, для попередження змішування вод з різних геологічних пластів, ізоляція водоносних горизонтів.

3 етап - установка насосного обладнання. Виробники рекомендують застосовувати станції управління насосами та двигунами. Вартість свердловини на воду залежить від цілого ряду чинників - до уваги беруть мінералогічний склад грунту, глибини залягання водоносного пласта і т.д.

4 етап заходів завершальний - прокладка магістралей (зовнішніх та внутрішньобудинкових). Підбір матеріалу труб для прокладання водопроводу здійснюється залежно від умов подальшого використання системи. У переважній більшості випадків використовуються пластикові труби, що відрізняються легкістю, міцністю, тривалим нормативним ресурсом.

Всі роботи з буріння та облаштування загалом тривають 1-3 дні, залежно від складності.

Електро-Захід пропонує обладнання для водопостачання, свердловинні насоси, електрообладнання та ін.

 

E-mail Print PDF
There are no translations available.

Економний гібридний двигун для автомобіля

Розробники запевняють, що таким двигуном, після узгодження з заводом-виробником деяких технічних моментів, можна обладнати автомобіль будь-якої марки. Як відомо, гібридний автомобіль використовує для руху більше, ніж одне джерело енергії та відповідні їм двигуни, що перетворюють енергію в механічну роботу.

Однією з найбільших переваг розробки українських науковців є її невелика ціна. За словами розробників, вартість автомобіля «Lanos Pickup» у звичайній комплектації становить 75-80 тис. грн. А переробка його в гібридний - 25-30 тис.

Гібридні автомобілі актуальні для України

На базі «ЗАЗ Lanos Pickup» у Харківському національному автомобільно-дорожньому університеті розробили власний гібридний автомобіль. Один із авторів проекту завкафедрою автомобільної електроніки Олексій Бажинов зазначив, що в Україні станцій підзарядок для електромобілів майже немає, тому більш актуальними є саме гібридні автомобілі.
Автомобіль стартує на електричній тязі та розганяється до 40 км/год. Потім двигун перемикається на бензиновий режим. Зарядка акумуляторів можлива від звичайної мережі, і тільки на електриці авто може проїхати 30 км. На такому автомобілі можна приблизно заощадити 70 тис. грн. на 100 тис. км пробігу.

Харківські вчені створили гібридний варіант двигуна для Запорізького автозаводу і вже підписали з підприємством контракт. Наразі не йдеться про серійне виробництво. Перешкодою для розвитку винаходу є фінансові питання.

Електробус – перший гібридний громадський транспорт

У 2014р. планують запустити перший у Києві гібридний громадський транспорт – електробус. Зовні гібрид автобуса і тролейбуса нічим не відрізнятиметься від звичайних автобусів, тільки двигуном. Планується, що електробус, за винятком електричних батарей, буде повністю українського виробництва.

Після підзарядки електробус може подолати 200 км. Цього вистачить для проїзду з одного кінця міста в інший два рази. Для підзарядки електробуса використовуватимуть підстанції живлення електромережі після незначного переобладнання. Таких підстанцій у Києві близько 100. Також цей електротранспорт може використовувати для підзарядки тролейбусні мережі, після чого вже працювати автономно.

Перший експериментальний зразок електробуса українського виробництва з’явиться на центральних вулицях Києва у другому півріччі наступного року. Проте серійне виробництво гібридного електротранспорту не розглядається. Поки що розробляють пілотний зразок електробуса. Фінансує розробку експериментального зразка транспорту міський бюджет.

За матеріалами з мережі Інтенет

E-mail Print PDF
There are no translations available.

Новий мобільний оператор вже незабаром надаватиме послуги в Україні.

Компанія «Фідомобайл» зареєстрована в 2013 році. Вона позиціонує себе як оператор віртуальної національної мережі мобільного зв’язку та мережі безпровідного широкосмугового доступу до Інтернету.

Серед основних послуг зазначено голосові та відеодзвінки, SMS та MMS, безпровідний доступ до Інтернету, міжнародний роумінг.

Як зазначається на сайті компанії, надання всіх видів послуг розпочнеться після отримання необхідних дозволів і ліцензій та реалізації технічних рішень згідно бізнес-плану розвитку компанії.

Національна комісія, що здійснює держрегулювання у сфері зв’язку та інформатизації, в середу внесла ТОВ «Фідомобайл» до реєстру операторів і провайдерів телекомунікацій.

За матеріалами ЗМІ

E-mail Print PDF
There are no translations available.

23.09.13 року у період з 17.20 до 18.20 в Самбірському районі Львівської обл. внаслідок проходження атмосферного фронту (сильний дощ  та пориви вітру більш 25 м/с) на території м. Самбора та Самбірського району пошкоджено в різній мірі дахи житлових будинків комунальної та приватної сфери, а також об’єктів бюджетної сфери і приватного бізнесу.

Травмовано 2 особи, яких після надання медичної допомоги відпущено додому;

-  повалено 2 опори ЛЕП 0,4 кВ, у 20-ти місцях виникли обриви ліній електропередач; знеструмлено 8 населених пунктів  (7 повністю - с. Бісковичі, с. Воютичі, с. Максимовичі, с. П’яновичі, с. Лановичі, с. Міжгайці, с. Баранівці, частково - м. Самбір);

- пошкоджено дахи  34-х житлових будинків  (з них 17 багатоповерхових комунальної власності), 1 господарської будівлі; пошкоджено дахи 9-ти будівель об’єктів бюджетної сфери та 7-ми будівель об’єктів приватного бізнесу; вибито скло вікон у будівлях військової частини А3817 МО України (40 м2), професійно-технічного училища - школи-інтернату (понад  50 м2);

-  повалено 77 дерев, пошкоджено 4-и автомобілі.

Станом на 06.00 24.09.13 року відновлено електропостачання 6 населених пунктів повністю. Залишаються частково без електропостачання м. Самбір і с. Бісковичі.

За матеріалами сайту МНС

E-mail Print PDF
There are no translations available.

20 вересня 2013р. у Львові презентували книгу-альбом «100 церков Нагірних. Церкви Василя Нагірного».

До видання увійшли світлини й розповіді про більш як 50 церков, спроектованих архітектором. Авторами ідеї є Наталя Філевич та Христина Лев – правнучка Василя Нагірного, яка нині живе у США.

У книзі «100 церков Нагірних. Церкви Василя Нагірного» можна побачити 53 фотографії церков архітектора, які знаходяться у Галичині і Польщі.

Наталя Філевич розповіла: «Співпрацювати з Христиною Лев ми почали давно. Першим нашим спільним проектом у 2002 році була виставка і книжка «Нагірні, Леви. Історія родини». Другий наш задум, який ми втілили у життя – виставка до 125-ліття від дня народження Євгена Нагірного. Теперішній наш проект не виник спонтанно, ми з пані Христиною думали над ним давно. Навіть ще не маючи достатньо коштів, ми вирішили мандрувати Галичиною, робити знімки тих церков, які проектували Євген та Василь Нагірні»

Це перша частина проекту, друга буде розповідати про архітектурну сакральну спадщину, яку залишив по собі Євген Нагірний – син Василя Нагірного.


 

Page 8 of 35

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

You are here: News