Електро-Захід Електро Захід Українська Русский Polska
E-mail Print PDF
There are no translations available.

Львівська залізниця у 2015р. планує встановити сонячні колектори

З метою економії електроенергії, вугілля та природного газу запустять 27 колекторів. Найпотужніші почнуть використовувати найближчим часом на станції Трускавець. Сонячні нагрівачі забезпечуватимуть кімнати відпочинку та господарські приміщення теплою водою. 5 сонячних колекторів запрацює у ІІ кварталі 2015 року в локомотивному депо Львів-Захід. Ще 4 – в локомотивному депо Здолбунів та Ковель. Цікаво, що ці пристрої львівські залізничники розробили і виготовили самотужки.

Для збільшення ефективності використають водяний насос та автоматику

Фахівці БМП-908 Львівської залізниці з підручних матеріалів виготовили сонячний колектор. Вже у перший день роботи пристрій довів свою ефективність. У хмарну погоду за 3,5 години саморобний колектор нагрів 500 л води. Купувати вже готові сонячні колектори - надто дороге задоволення, вважають залізничники. До того ж, у західному регіоні України, де небо часто захмарене, геліосистема повинна бути максимально ефективною.

Сонячна система підігрівання води, яку сконструювали залізничники, складається з трьох змійовиків, захищених склопакетами, та ємності, що під’єднана до водяної мережі. Під тиском вода через труби змійовика поступає на дах споруди і вже нагрітою акумулюється в ємності. У сонячну погоду вона може нагріватися до +55-60 °С.

Щоб нагрівати воду сонячним промінням до +80 °С, планують переганяти її через геліоколектори двічі. Як розповів головний інженер БМП-908 Володимир Рокицький, для цього достатньо буде встановити відповідну автоматику, водяний насос і датчики температури. Це дасть змогу максимально використовувати енергію сонця.

Джерело економії - альтернативна енергетика

Щоб зменшити використання вугілля для підігріву води у пральні та на пункті переставляння вагонів, пасажирське вагонне депо Ковель Львівської залізниці планує використовувати відходи деревини. Як передбачають залізничники, економія від установки відновлювальних джерел енергії становитиме близько 900 тисяч гривень.

10 сонячних колекторів у вагонному депо Здолбунів встановлять у третьому кварталі 2015р. Також планують вводити в експлуатацію по одному колектору в пасажирському вагонному депо Чернівці, БУ-5, у Стрийській, Івано-Франківській та Ужгородській дистанціях колії.

«Аналізуючи стан господарства Львівської магістралі, - розповів Володимир Рокицький, - ми побачили, що на сьогодні маємо 78 об’єктів, на яких у неопалювальний сезон змушені підігрівати воду газом. Від такої практики потрібно відмовлятися, адже залізниця на ці потреби щомісяця витрачає чималі кошти. Тому магістраль дала команду про перехід на дешевші, а головне, доступніші енергоносії. Сонячна енергетика в цьому плані має чи не найбільше переваг».

За матеріалами з мережі Інтернет та сайту Всеукраїнської транспортної газети «Магістраль»

 

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

You are here: News Львівські залізничники вдосконалюють сонячні колектори