Електро-Захід Електро Захід Українська Русский English
Email Drukuj PDF
There are no translations available.

zbir

Верховна Рада ввела екологічний податок на утилізацію імпортованих транспортних засобів.

Відповідно до законопроекту, податком обкладаються імпортери транспортних засобів, а також їх виробники. Сума податку визначається як добуток податкової ставки і коефіцієнта.

Розмір екологічного податку, що підлягає сплаті по конкретному транспортному засобу, розраховується, виходячи зі ставок і коефіцієнтів для кожного виду транспортного засобу, об'єму двигуна, року випуску, маси та інших характеристик.

Для легкових автомобілів встановлено ставку 5,5 тис. гривень і коефіцієнти 0,86-5,5 для нових і 5,3-35,01 для б / у авто в залежності від об'єму двигуна.

Для автобусів встановлено ставку 38 тис. гривень і коефіцієнти 0,6-2 для нових і 1-5,2 для б / в автобусів залежно від об'єму двигуна.

Для вантажних автомобілів - ставка 38 тис. гривень і коефіцієнти 0,5-2,9 для нових і 0,88-11,8 для б / в вантажівок залежно від маси автомобіля.

Для вантажівок масою більше 50 тонн у митному режимі тимчасового ввезення із країн з наявністю аналогічного податку (збору) коефіцієнт становить 0,25.

Для самоскидів і спецавтомобілів передбачені свої коефіцієнти при ставці в 38 тис. гривень.

Звільняються від утилізаційного податку:

ті, хто бере на себе зобов'язання забезпечити утилізацію автомобілів і включений до відповідного реєстру;

особи, які ввозять транспортні засоби, що належать дипломатичним установам і міжнародним організаціям;

раніше вивезені з України транспортні засоби;

відреставровані авто старше 30 років (не для комерційних пасажирських і вантажних перевезень);

нерезиденти, які тимчасово ввозять в Україну авто для особистого користування, а також транзитери.

При цьому якщо ввозять в Україну авто особи з вищенаведеного переліку звільнених від податку продають даний транспортний засіб, то утилізаційний податок сплачує покупець.

Інший законопроект, № 0936, за який проголосували 233 депутати, передбачає визначення вимог до утилізації автомобілів і до виробників, які беруть на себе зобов'язання забезпечити дану утилізацію.

Зокрема такий виробник повинен здійснювати кузовну зварювання і фарбування автомобілів, за свій рахунок забезпечити організацію пунктів прийому утилізованих авто на території кожної області, Криму, Києва та Севастополя і при цьому у всіх містах з населенням більше 100 тис. чоловік.

Відповідно до закону, вітчизняні виробники автомобілів, що мають повний цикл виробництва, зможуть проводити утилізацію самостійно. 3 вересня Кабінет Міністрів зобов'язав імпортерів російських автомобілів і автобусів забезпечити їх утилізацію, не уточнивши механізм реалізації зобов'язань.

Крім того, уряд має намір остаточно ліквідувати схему ухилення від сплати акцизного збору з автотранспорту, коли машини ввозять в країну як вантажні, а потім переоформляють як пасажирські.

Українська ініціатива запровадити утилізаційний збір на імпортні автомобілі була негативно сприйнята у Євросоюзі.

За матеріалами ЗМІ

 

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

You are here: Nowo?ci Екологічний податок на утилізацію