Електро-Захід Електро Захід Русский Polska English

У будь-якому гаражі, особливо у вбудованому або прибудованому до будинку, повинна бути хороша припливно-витяжна вентиляція. Вона допоможе видалити з приміщення вихлопні гази, запах бензину і гарячих масел, буде сприяти просушування автомобіля, видалення з його поверхні конденсату і створить нормальний повітрообмін.
Нормальний повітрообмін становить 180 куб.
м / год для однієї автомашини. Ефективна вентиляція передбачає 6-10-кратний повітрообмін. Щоб забезпечити його, використовують три режими вентиляції: природний, механічний і комбінований.
Природний - найбільш простий і недорогий. У нижній частині воріт встановлюють припливні решітки. Повітря з гаража віддаляється через дефлектор - витяжний пристрій на кінці витяжного повітровода. У гаражі повітровод розташовують біля стіни, протилежної до воріт.
Така конструкція працює наступним чином: важке свіже повітря самопливом надходить у гараж через припливні решітки та витісняє менш щільне відпрацьоване. Вентиляція буде ефективною, якщо перетин припливної системи у два рази більший перетину витяжної. Але у природного режиму є й недоліки, адже він залежить від зовнішніх факторів: тиску вітру, різниці зовнішньої і внутрішньої температури.
Якщо встановити в гаражі витяжний вентилятор, отримаємо комбіновану систему вентиляції. Його монтують в стіну або повітровод, що проходить через дах гаража. Недоліки такої системи - постійна робота витяжного вентилятора, відсутність фільтрації і підігріву повітря, що надходить з вулиці.
У механічної вентиляції немає перерахованих недоліків, адже за приплив і видалення повітря у цьому випадку відповідають спеціальні пристрої припливної і витяжної систем. Припливна складається з фільтра, нагрівача і вентилятора. Повітря надходить у систему по вентиляційному каналі, фільтрується, нагрівається і через повітророзподільник потрапляє в гараж. Видаляє відпрацьоване повітря витяжний вентилятор.

Джерело www.superdom.in.ua

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

You are here: Home