Drukuj
There are no translations available.

Економний гібридний двигун для автомобіля

Розробники запевняють, що таким двигуном, після узгодження з заводом-виробником деяких технічних моментів, можна обладнати автомобіль будь-якої марки. Як відомо, гібридний автомобіль використовує для руху більше, ніж одне джерело енергії та відповідні їм двигуни, що перетворюють енергію в механічну роботу.

Однією з найбільших переваг розробки українських науковців є її невелика ціна. За словами розробників, вартість автомобіля «Lanos Pickup» у звичайній комплектації становить 75-80 тис. грн. А переробка його в гібридний - 25-30 тис.

Гібридні автомобілі актуальні для України

На базі «ЗАЗ Lanos Pickup» у Харківському національному автомобільно-дорожньому університеті розробили власний гібридний автомобіль. Один із авторів проекту завкафедрою автомобільної електроніки Олексій Бажинов зазначив, що в Україні станцій підзарядок для електромобілів майже немає, тому більш актуальними є саме гібридні автомобілі.
Автомобіль стартує на електричній тязі та розганяється до 40 км/год. Потім двигун перемикається на бензиновий режим. Зарядка акумуляторів можлива від звичайної мережі, і тільки на електриці авто може проїхати 30 км. На такому автомобілі можна приблизно заощадити 70 тис. грн. на 100 тис. км пробігу.

Харківські вчені створили гібридний варіант двигуна для Запорізького автозаводу і вже підписали з підприємством контракт. Наразі не йдеться про серійне виробництво. Перешкодою для розвитку винаходу є фінансові питання.

Електробус – перший гібридний громадський транспорт

У 2014р. планують запустити перший у Києві гібридний громадський транспорт – електробус. Зовні гібрид автобуса і тролейбуса нічим не відрізнятиметься від звичайних автобусів, тільки двигуном. Планується, що електробус, за винятком електричних батарей, буде повністю українського виробництва.

Після підзарядки електробус може подолати 200 км. Цього вистачить для проїзду з одного кінця міста в інший два рази. Для підзарядки електробуса використовуватимуть підстанції живлення електромережі після незначного переобладнання. Таких підстанцій у Києві близько 100. Також цей електротранспорт може використовувати для підзарядки тролейбусні мережі, після чого вже працювати автономно.

Перший експериментальний зразок електробуса українського виробництва з’явиться на центральних вулицях Києва у другому півріччі наступного року. Проте серійне виробництво гібридного електротранспорту не розглядається. Поки що розробляють пілотний зразок електробуса. Фінансує розробку експериментального зразка транспорту міський бюджет.

За матеріалами з мережі Інтенет